• REGISTRUJTE SA DO NÁŠHO VERNOSTNÉHO KLUBU !
  • OBJEDNÁVKY ZASIELAME DO 3 PRACOVNÝCH DNÍ

Náš tovar

Sú ozdoby naozaj sklenené? Kde sa vyrábajú?
Všetky ozdoby vyrábame na severe Čiech tradičnou technikou fúkania a následného maľovania na sklo s maximálnou starostlivosťou a láskou k remeslu. Samotnú výrobu môžete vidieť na našom Youtube kanáli
Vyrábate ozdoby na zákazku?
Ponúkame výrobu ozdôb s menom na zákazku. Ak máte záujem o výrobu ozdoby s odlišnou úpravou či s dlhším textom, než je štandardný povolený počet znakov, napíšte nám na e-mail [email protected], opíšte nám svoju predstavu a my sa vám behom dvoch až troch dní ozveme s cenovou ponukou. Individuálnou úpravou sa cena banky obvykle zvýši o zhruba 40 % bežnej predajnej ceny.

Sú ozdoby rovnako namaľované?
Všetky ozdoby sú maľované podľa predlohy rovnako, avšak ručná práca sa môže vždy prejaviť v nepatrných rozdieloch. Každá maliarka má svoj tzv. „rukopis“, ktorý je ale na výsledných kúskoch takmer neznateľný.

Vyrábate aj dekorácie?
Kolekciu dekorácií z chránenej dielne nám vyrába chránená dielňa Harcov z Liberca, s ktorou spolupracujeme už niekoľko rokov. Ostatné dekorácie vyberáme od týchto najlepších európskych výrobcov. Kladieme dôraz na kvalitu, originalitu a na to, ako je značka šetrná k nášmu životnému prostrediu.

Poradíte mi s výberom?
Veľmi radi vám poradíme s výberom. Kontaktujte nás telefonicky +420 602 379 244 alebo e-mailom [email protected].

Koľko ozdôb si mám kúpiť na stredný stromček?
Počet ozdôb na vianočnom stromčeku je individuálnou záležitosťou a veľmi záleží od vášho osobného vkusu. V prípade našich aranžmánov na stredný stromček zavesíme niekedy až 120 ks sklenených ozdôb.

Ako sa dozviem o všetkých novinkách na e-shope?
Sledujte nás na sociálnych sieťach, Facebooku a Instagrame, kam pridávame novinky z výroby aj z e-shopu. Pravidelne rozosielame aj newsletter, informujeme o všetkých akciách a nových produktoch.

Ako často doplňujete tovar a maľujete nové ozdoby?
Ozdoby maľujeme po celý rok a priebežne tak doplňujeme našu ponuku. Ide o ručnú výrobu, a tak sú počty často limitované. Je teda vhodné ozdobu kúpiť, kým je skladom. V prípade, že ozdoba nie je skladom, výroba nových zásob potom trvá zhruba okolo 2 až 3 týždňov.

Ako spoľahlivo určiť veľkosť ozdoby?
Každý artikel na našom e-shope má v detaile produktu zapísanú veľkosť. Táto veľkosť je meraná vrátane spony a očka, teda „skutočná“ veľkosť ozdoby je zhruba o centimeter menej. U ozdôb vždy uvádzame dlhší rozmer ako určujúci. Teda u cencúľov ide o vertikálnu dĺžku ozdoby, ale napríklad u podlhovastých tvarov autíčok je to horizontálna dĺžka.

Nákup


Musím sa registrovať? Čo keď zabudnem heslo?
K samotnému nákupu sa nemusíte registrovať. Prídete ale o vernostné body, vďaka ktorým získate zľavu na ďalší nákup. Informácie o našom vernostnom klube nájdete TU. Registrovaný zákazník má zároveň prístup k histórii všetkých svojich objednávok vrátane čísel balíkov. Heslo jednoducho zmeníte v nastavení vášho účtu. Ak ste svoje heslo zabudli, kliknite v nastavení na políčko Zabudnuté heslo a na e-mail vám príde nové, ktoré môžete neskôr zmeniť.

Ceny sa mi ukazujú v cudzej mene, ako si nastavím českú menu?
Skontrolujte si, či máte v pätičke v najspodnejšej časti webu nastavenú menu EUR. Ak nie je EUR podtrhnuté a zvýraznené, kliknite naň. Potom sa stránka aktualizuje a ceny sa zobrazia v eurech.

Môžem dostať zľavu?
Registrujte sa do nášho vernostného klubu, zbierajte body a za ne následne dostanete zľavu pri ďalšej objednávke. Sledujte naše zľavové a výpredajové akcie, ktoré pravidelne rozosielame newsletterom. Žiadna zľava vám už neunikne!

Ako uplatním zľavový kód?
Ozdoby si starostlivo vyberte a vložte do košíka, rozkliknite ho a vložte kód do kolónky „Zľavový kód“. Zľava vám bude odpočítaná až v nasledujúcom kroku objednávky.

Ako uplatním vernostné body?
Ak máte nazbierané body za vaše objednávky, uplatníte ich tiež vo vašom košíku. Ozdoby si starostlivo vyberte a vložte do košíka, rozkliknite ho a kliknite na „uplatniť zľavové body“. Zľava vám bude odpočítaná až v nasledujúcom kroku objednávky.

Akým spôsobom môžem zaplatiť svoju objednávku?
Platiť môžete bankovým prevodom, online platobnou kartou alebo službou Paypal. Pri osobnom odbere na našej podnikovej predajni je možné platiť na mieste v hotovosti či kartou.

Nefunguje mi platba kartou, ako mám postupovať?
Ak sa vám nepodarila platba kartou, skontrolujte si najskôr pohyby na vašom bankovom účte. Ak sa peniaze skutočne neodpočítali, môžete skúsiť znovu vytvoriť objednávku a zaplatiť. V prípade, že sa chyba vyskytne znovu, odporúčame zaplatiť objednávku bankovým prevodom alebo na dobierku. Platbu kartou nie je možné vykonávať spätne.

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?
V prípade, že si želáte zmeniť alebo zrušiť objednávku, kontaktujte nás čo najskôr na našom telefónnom čísle. Zmenu objednávky zaručíme najlepšie vo chvíli, kedy ešte nie je zabalená alebo v rukách prepravcu.


Doprava

Akým dopravcom mi objednávku doručíte?
Objednávku je možné doručiť Českou poštou, DPD, GLS.
Kedy budete odosielať moju objednávku?
Objednávky expedujeme do 3 pracovných dní. Ak ide o ozdoby s menom na zákazku, expedujeme do 14 dní.

Budete ma informovať o doručení?
V deň expedície vás budeme informovať e-mailom. Potom už komunikácia závisí od zvoleného dopravcu.

Ako je tovar zabalený? Je zasielanie tovaru dopravcom bezpečné?
Ozdoby sú jednotlivo zabalené do hodvábneho papiera a uložené v pevných krabičkách. Kartóny sú následne plne vystlané papierovou výplňou. Glassor má dlhoročné skúsenosti so zasielaním krehkého tovaru, vieme teda zaistiť podmienky pre bezpečný prevoz našich produktov akýmkoľvek vybraným dopravcom. Ozdoby týmto spôsobom zasielame do celého sveta.
Prečo je pri ozdobách s menom dodania 14 dní?
Ozdoby sú maľované ručne na zákazku podľa priania zákazníka. Každá banka sa tak maľuje individuálne. Dva týždne sú pre nás optimálnou dobou pre zákazkovú výrobu.


Reklamácia

Čo robiť, keď je môj balík poškodený?
V prípade, že vám prepravca doručuje dotlčený či inak poškodený balík, nepreberajte ho a riešte situáciu ihneď na mieste s daným prepravcom. Glassor nenesie zodpovednosť za poškodené balíky, ktoré aj napriek zjavným vonkajším poškodeniam prevezmete.
Prišla mi poškodená ozdoba či dekorácia alebo došlo k zámene tovaru. Ako mám zásielku reklamovať?
Ak máte akýkoľvek problém s obsahom balíčka, spojte sa s nami e-mailom [email protected].

Ozdoby sa mi nehodia, môžem ich vrátiť?
Tovar, ktorý nesplní vaše očakávania, nám môžete bez obáv vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Dôkladne ho zabaľte a postupujte podľa pokynov. Náklady na poštovné v tomto prípade hradí zákazník.

Platím poštovné, keď tovar reklamujem?
V prípade uznanej reklamácie máte samozrejme nárok na úhradu poštovného.


Veľkoobchod a spolupráca

Môžem s vami nadviazať spoluprácu ako veľkoobchodník?
Veľmi radi s vami nadviažeme spoluprácu. Všetky informácie nájdete TU.
Môžem s vami nadviazať spoluprácu ako bloger/influencer?
Radi sa s vami spojíme a preberieme možnosti spolupráce. Zašlite nám odkaz na váš profil na e-mail [email protected].

Tovar bol pridaný do košíka

< Pokračovať v nákupe Prejsť do košíka >