• ZĹAVA 20 % S KÓDOM APRIL20
  • REGISTRUJTE SA DO NÁŠHO VERNOSTNÉHO KLUBU !
  • OBJEDNÁVKY ZASIELAME DO 3 PRACOVNÝCH DNÍ
 

Vrátenie tovaru

Objednaný tovar nám môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia, v neporušených a nepoškodených pôvodných obaloch bez udania dôvodu.
• Balík dôkladne zabaľte a priložte sprievodný list alebo faktúru, kde uvediete vaše rozhodnutie o odstúpení od zmluvy v zákonnej lehote.
• Pripíšte číslo účtu, kam vám môžeme zaplatenú sumu zaslať späť.
Poštovné v prípade vrátenia tovaru späť nepreplácame, zásielku posielate späť na vlastné náklady.

Odosielacia adresa: Glassor Decorations, s.r.o., Andělohorská 419, 463 31 Chrastava

Odstúpiť od zmluvy nie je možné v prípade, že ide o tovar, ktorý bol vyrobený či upravený podľa špecifického zadania spotrebiteľa – teda všetky sklenené ozdoby s menom či venovaním.
 

Reklamácia

Nie je s vašou zásielkou niečo v poriadku? Napíšte nám na [email protected] a postupujte nasledovne:

• Tovar je rozbitý alebo poškodený: spoločne s číslom objednávky alebo faktúry uveďte kód produktu, ktorý k vám doputoval rozbitý alebo poškodený. Nezabudnite ku správe priložiť fotografiu, kde bude poškodenie viditeľné. Pre urýchlenie reklamačného procesu nám môžete už v tejto chvíli napísať, či si budete priať zadarmo zaslať nový tovar (a na akú adresu), alebo vrátiť peniaze na účet (pripíšte číslo vášho účtu).

• Zámena tovaru: ak došlo k zámene tovaru, zašlite nám spoločne s číslom objednávky alebo faktúry fotografiu tovaru, ktorý ste nedopatrením dostali a uveďte kód produktu, ktorý ste naopak v balíku nenašli. Pre urýchlenie procesu nám napíšte, na akej adrese môže náš kuriér v nasledujúcich dňoch urobiť výmenu. Zamenený tovar majte pre neho pripravený v neoznačenom, dobre zabalenom balíku.

• Obsah a stav zásielky vždy skontrolujte čo najskôr po prevzatí od kuriéra!
Dlhé časové omeškanie medzi prevzatím zásielky a nahlásením reklamácie môže ovplyvniť reklamačný proces.
 Zásielky, ktoré na prvý pohľad javia známky poškodenia, od dopravcu, nepreberajte. 
Vyhnete sa tak možnému zamietnutiu reklamácie z našej strany z dôvodu zavinenia škody prepravcom.

Na vašu správu odpovieme behom nasledujúcich pracovných dní. Nemajte strach z uplynutia zákonnej doby – tá totiž beží už od chvíle, kedy nám dorazí váš reklamačný e-mail.
 


Tovar bol pridaný do košíka

< Pokračovať v nákupe Prejsť do košíka >